Naše vlastní formuláře odstraní duplicitní položky pro e-mailová a mobilní čísla. Díky tomu budete mít vždy správná a aktuální data (e-mailové a mobilní číslo) u každého kontaktu.

Příklad č. 1

Váš kontakt už nějakou dobu používá jiné, nové mobilní číslo. Staré číslo, které máte uložené v systému přiděluje mobilní operátor nové osobě...

Problém je v tom, že váš účet neví, že má nové číslo...

Řešení: Formulář je interaktivní a dokáže se doptat kontaktu, zda je jedná o duplicitu či ne a vyzve kontakt k případným změnám údajů tak, aby byly pro vás aktuální:

Příklad č. 2

Váš kontakt navštíví jeden z vašich formulářů a vloží svůj email pro registraci. Na jiném formuláři si stejná osoba zaregistruje přes svůj mobilní telefon...

Problém: Daná osoba má ve vašem systému 2 profily

Řešení: V prvním kroku doporučujeme vytvořit formuláře s mobilní a e-mailovou adresou, aby Lead agent rozpoznal uživatele a sloučil více účtů do účtu jednoho se všemi připomínkami, schůzkami atd.

Je zásadní, aby návštěvník formuláře potvrdil obě PIN potvrzení - jak e-mail, tak i mobilní. Jen tak máte ke kontaktu skutečně oba kontakty, jak mobilní číslo, tak e-mailovou adresu.

Příklad č. 3

Problém: Uživatel se v systému nanajde, protože žádný z nabízených kontaktů nepatří jemu.

Řešení: Inteligentní formulář Lead Agent® pro takového uživatele vytváří zcela nový kontakt s e-mailem/mobilem, který uživatel nově potvrdí.

Našli jste odpověď?