Webové formuláře v Lead Agent® umožňují jednoduché sbírání nových kontaktů = potenciálních zákazníků bez nutnosti potvrzovacího PIN v jakékoli formě. A to pomocí FACEBOOK přihlašovacího tlačítka, což usnadňuje registraci vašeho potenciálního zákazníka do vašich formulářů.

Tímto způsobem propojíte účet Facebook s Lead Agent® na 1 kliknutí:

1. Navštivte stránky https://developers.facebook.com/

2. Na obrazovce vpravo nahoře klikněte na Moje aplikace > Vytvořit aplikaci (Ujistěte se, že jste přihlášeni ke svému účtu Facebook).

3. Název aplikace (To je viditelné pro všechny uživatele, zadejte své jméno nebo název vaší společnosti)

4. Vyberte Přihlášení do Facebooku (klikněte na Nastavení)

5. Vyberte "Web"

6. URL webu: Zadejte doménu v Lead Agent, kterou najdete ve svém profilu: https://leadagentsys.cz/en/myprofile

7. Klikněte na Uložit a pokračujte dále:

8. Přejděte na základní nastavení a odešlete zásady ochrany osobních údajů (Zásady ochrany osobních údajů můžete získat nebo si je vytvořit v aplikaci Lead Agent® kliknutím sem: https://leadagentsys.cz/en/legal/manage )

9. Klikněte na "Uložit změny"

POZOR: Nezapomeňte nahrát své logo nebo fotografii, protože je to pro návštěvníky vašich stránek viditelné

10. Odemkněte svou aplikaci na režim „Live“ a vyberte svou kategorii

11. Zkopírujte své ID aplikace v levém horním rohu obrazovky.

12. Vraťte se nyní do svého účtu Lead Agent > Možnosti > Nastavení a klikněte na „Integrovat aplikaci Facebook“

13. Zadejte název a ID aplikace do Lead Agent® a klikněte na „Uložit“

PRAVIDLA:

- Stránky (Landing Page, Kvízové stránky, stránky rezervace) nemohou obsahovat pouze tlačítko Facebook. Musí obsahovat také formulář pro získání kontaktu. Je to na návštěvníkovi, kterou variantu registrace si zvolí. Zda klasicky přes formulář nebo přes Facebook tlačítko.

- Na jedné stránce můžete mít více Facebook tlačítek.

Našli jste odpověď?