Když posíláte SMS zprávy svým kontaktům a potenciálním zákazníkům, někteří z nich upřednostňují pokračovat v konverzaci prostřednictvím telefonního hovoru a nakonec zavolají na vaše virtuální číslo.

Abyste mohli přijímat tyto příchozí hovory, je potřeba na vašem účtu aktivovat funkci přesměrování hovorů (placená funkce).

Takto můžete aktivovat přesměrování hovoru:

1. Přejděte pod svým avatarem do nabídky předvoleb

2. a klikněte na Nastavení:

Posuňte stránku mírně dolu a klikněte na tlačítko „Přesměrování hovorů“

Na této stránce doplňků klikněte na tlačítko „Koupit“ a proveďte platbu. Po dokončení platby zadejte číslo mobilního telefonu, na které chcete přesměrovat hovory.

Hotovo, nyní můžete začít přijímat hovory z virtuálního čísla Lead Agent. Upozorňujeme, že hovory můžete přesměrovat zatím pouze na česká čísla.

Našli jste odpověď?