Sledování odkazů je úžasná funkce, která vám umožní sledovat, zda kontakt na váš odkaz klikl nebo ne. Podle toho můžete přidat další akce.

Odkazy můžete sledovat ve zprávách SMS, které odesíláte v sekci Automatizace a Hromadné zprávy.

Jeden příklad:

Z automatizace můžete odeslat SMS s odkazem na svou nabídku svým kontaktům a v případě, že nekliknou na odkaz do 48 hodin (můžete nastavit svůj čas), můžete postupovat následujícími způsoby:

  • Automaticky poslat další/jinou SMS, kterou připomenete svou nabídku

  • Vytvořit nový lead na své CRM pipelině

  • Vytvořit nový úkol/připomínku k zavolání

  • atd...

Můžete také sledovat jednotlivé kontakty, které klikly na odkaz z Hromadných zpráv (Broadcast):

Tato funkce vám pomůže ušetřit čas, umožní vám cílovat nabídku a efektivně konvertovat více leadů v prodej.

Vezměte prosím na vědomí, že váš účet obsahuje řadu bezplatných odkazů, které můžete vytvořit. Za každý další odkaz, který vytvoříte nad rámec vašeho měsíčního limitu, vám bude účtován poplatek dle aktuálního ceníku. Klikněte zde pro více informací.

Našli jste odpověď?