Existují 3 způsoby jak se kontakt může odhlásit z vašeho odběru a kontaktlistu:

1. Prostřednictvím klientské zóny:

Váš kontakt se přihlásí do klientské zóny a tady odebere své mobilní číslo a e-mailové adresy z vašeho kontaktlistu. Viz obrázek níže:

2. Prostřednictvím e-mailu:

Lidé se mohou také odhlásit kliknutím na odkaz „Odhlášení z odběru“ ve spodní části e-mailů, které jste odeslali prostřednictvím Lead Agent®:

3. Prostřednictvím SMS zpráv

Kontakty se mohou odhlásit z odběru také zasláním SMS zprávy se slovem „STOP“ na vaše virtuální číslo (číslo, ze kterého jim SMS zprávy přicházejí).

V momentě, kdy vám váš kontakt pošle SMS „STOP“, dostane automaticky odpověď formou SMS s odkazem, který ho nasměruje tak, aby klikl na odkaz a přihlásil se do klientské zóny, kde se může odhlásit z odběru.

Kontakt se přihlašuje do klientské zóny pomocí mobilního čísla nebo e-mailu:

V momentě, kdy se kontakt odhlásí z odběru, dostává se na blacklist. Do budoucna mu tedy nemůžete odesílat zprávy prostřednictvím SMS ani e-mailu.

Mějte na paměti:

Pokud se kontakt sám znovu přihlásí k odběru prostřednictvím některého z vašich formulářů, odebereme ho automaticky z blacklistu a budete mu moci znovu odesílat zprávy. Kontakt se může odhlásit z SMS nebo e-mailu jednotlivě.

Našli jste odpověď?